اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو روز چهارشنبه به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: اعضای تیم ملی کبدی بانوان روز گذشته وارد کرمانشاه شده و تمرینات خود را از امروز به صورت رسمی در مجموعه ورزشی کوثر این شهر برگزار خواهد کرد.

مختار صیدی افزود: در این مرحله از اردو که تا چهارم مردادماه ادامه خواهد داشت ۲۰ ملی پوش به همراه ۱۲ نفر از کادر فنی تیم ملی بانوان حضور خواهند داشت که سه نفر از این بازیکنان به نام های آزاده سیدی، فاطمه کرمی و اسماء فخری از استان کرمانشاه هستند.

عضو کمیته فنی فدراسیون کبدی اضافه کرد: یک مربی نیز به نام لیلا دوستوندی از استان کرمانشاه به عنوان کمک مربی بدنساز به اعضای کادر فنی تیم اضافه شده است.

وی ادامه داد: این اردو که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حال برگزاری است به منظور آمادگی ملی پوشان جهت حضور در بازی های آسیایی هانگژو چین است و در نهایت ۱۲ نفر از آنان ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کبدی بانوان ایران در دوره قبل بازی های آسیایی که به میزبانی جاکارتا برگزار شد موفق به کسب مدال طلا شد و فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بسیار امیدوارند تا این نتیجه بازهم در مسابقات آسیایی هانگژو تکرار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha