۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85174357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پردیس: مدیران موظفند مشکلات مردم را پیگیری و به سرانجام برسانند

پردیس - ایرنا - فرماندار پردیس گفت: همه مدیران باید رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند و این معضلات را پیگیری و به سرانجام برسانند.

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو شامگاه سه شنبه در آیین تودیع بخشدار جاجرود اظهار داشت: در بخش جاجرود مسائل و مشکلات زیادی داریم و سرپرست بخشداری جدید مسائل را پیگیری و رفع و حل کند.

وی افزود: رفع مشکل آب منطقه کمرد با اجرای لوله کشی ، رفع مشکل آب درشمس آباد و باغک، پیشرفت فیزیکی سالن ورزشی سعید آباد، برگزاری انتخابات هیات مدیره الکترونیک در منطقه صنعتی تپه سیف بخشی از خدمات بخشدار سابق با خدمات شبانه روزی طی پنج ماه گذشته است.

این مسئول اضافه کرد: مشکلاتی در شورای بخش و شهرداری سعیدآباد اتفاق افتاد که تبعاتی را برای بخش در پی داشت که برای رفع آن باید تدابیری اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: در بخش جاجرود شاهد چالشهای زیادی هستیم و این مشکلات در خسروآباد نسبت به سعیدآباد بسیار کمتر است.

قضاتلو ادامه داد: ساخت و ساز غیرمجاز در شهر سعید آباد، پهنه زیست محیطی، مشکلات شهرک امام خمینی (ره)، مجاورت با پارک ملی خجیر وضعیت کار در این حوزه را دشوار کرده است.

وی با اشاره به منفک شدن بخش های صنعتی تپه سیف و کمرد از جاجرود ، توضیح داد: در انتخابات هیات مدیره مناطق صنعتی، این مناطق از جاجرود جدا شدند و باید به صورت مستقل پیگیر مسائل خود باشند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات روستاهای ترقیان و سنجریان، اظهار داشت: در این ۲ روستا رفع مشکلاتی مانند بستر رودخانه جاجرود، موضوعات زیست محیطی آبریزسد ماملو و رودخانه جاجرود در اولویت قرار دارد.

قضاتلو گفت: مدیریت جهادی و میدانی راهکار کاهش آلودگی سد ماملو و موضوعات رخ داده در جاجرود است.

وی ضمن قدردانی از خدمات بخشدار سابق یادآور شد: بخشدار به دلیل مشکلات شخصی به دماوند منتقل شد و کیان کریمی که پیش از این مسئولیت بخشداری احمد آباد مستوفی را بر عهده داشت در این سمت خدمات رسانی خواهد داشت.

مشکلات جاجرود با کار جهادی رفع می شود

بخشدار سابق جاجرود نیز در این آیین گفت: در تمام روزهای حضور در جاجرود برنامه و کارهای مشخص شده‌ای داشتیم و معضلات با کمک بخشداری های مرکزی و بومهن پیگیری و برطرف می شد.

امیر یوسفی مقدم افزود: طی این مدت گام ها و ریل‌گذاری‌های خوبی در این منطقه صورت گرفت در جاجرود کار بسیار زیاد است و باید با کار جهادی و تمام وقت به امور رسیدگی کرد و اگر وظایف به درستی صورت نگیرد به مردم ظلم می شود.

کیان کریمی سرپرست بخشداری جدید جاجرود نیز در این آیین گفت: راه بخشدار قبلی را با قوت ادامه خواهم داد و از امروز کار را آغاز و حوزه آب، برق، گاز، طرح هادی و غیره را پیگیری کرده وگزارش خواهیم داد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha