۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85174501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ میلیارد ریال به بهسازی ورزشگاه تختی آبادان اختصاص یافت

آبادان - ایرنا - رئیس اماکن و منازل سازمانی پالایش نفت آبادان گفت: ۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی و رفع مشکلات ورزشگاه تختی آبادان پیش از آغاز لیگ برتر فوتبال اختصاص یافت.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، سید یوسف موسوی سندرویی افزود: پروژه نوسازی استادیوم تختی آبادان از هجدهم تیر ماه در راستای عمل به الزامات تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال و تعمیر بخش‌های نیازمند تعمیر آغاز شد.

وی اظهار کرد: با گذشت یک هفته از آغاز کار، پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و تا ۱۰ مرداد سال جاری و پیش از برگزاری مصاف خانگی صنعت‌نفت آبادان مقابل استقلال تهران عملیات تعمیر و بازسازی به پایان خواهد رسید.

رئیس واحد اماکن و منازل سازمانی پالایشگاه آبادان به مقاوم سازی سکوها، افزایش روشنایی، بهسازی و ایمن سازی اتاق داوران، رختکن‌ها و اتاق خبرنگاران و تعمیر سرویس‌های بهداشتی را از اقدامات در حال انجام اعلام کرد و گفت: ۶۰۰ مترمربع سقف کاذب تعویض، ۱۶۰ پنل LED به ابعاد ۶۰ در ۶۰ فیتینگ نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین در راستای عمل به الزامات واحد ایمنی و مطابقت یافتن و عمل به الزامات فدراسیون فوتبال در برخی مناطق عملیات تخریب و احداث انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ۵۰ نیرو به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای تکمیل پروژه هستند افزود: برای اجرای پروژه در زمان مقرر علاوه بر نیروهای پالایشگاه از یک پیمانکار در قالب معاملات متوسط استفاده شد.

موسوی سندرویی بر آماده بودن زمین چمن برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تاکید و گفت: زمین چمن هیچ مشکلی ندارد و آماده برگزاری بازی تیم صنعت‌نفت در بازی‌های خانگی است و به صورت شبانه روزی و مستمر نگهداری می‌شود.

رئیس واحد اماکن و منازل سازمانی شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه انجام این حجم از کار در مدت زمانی کوتاه به جز با حمایت مدیرعامل و مدیر عملیات غیر صنعتی میسر نبود، ابراز امیدواری کرد هواداران طلایی پوشان آبادان از نزدیک شاهد برد شیرین تیم محبوب خود در ورزشگاه تختی باشند.

۱۲ مرداد ماه سال جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود و تیم صنعت‌نفت در هفته نخست این مسابقات میزبان استقلال تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha