۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85174864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردمی بودن رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

سنندج-ایرنا-دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای اصلی این ستاد در استان مردمی بودن و همراه و همگام شدن با مردم است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر حسینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های این ستاد بر پایه ارتباط مستیقم با مردم و مردمی بودن استوار است چرا که تجربه ثابت کرده است در هر کاری که مردم در اولویت و همراه مدیران باشند، موفق عمل شده است.

وی افزود: فلسفه اصلی قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است بر این اساس از اول تا هفتم ماه محرم الحرام با این عنوان نامگذاری شده است که مردم به نحوی بیشتر با قیام سرور و سالار شهیدان آشنا و همچنین شور حسینی برای عموم مردم تبیین شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه "امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی، جامعه متعالی" شعار این هفته در سال جاری است، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان ۲۶ عنوان برنامه را برای این ایام پیش‌بینی کرده است.

وی فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی میزخدمت در مساجد در راستای تقویت ارتباط مدیران با مردم و تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از جمله برنامه‌های این هفته در استان اعلام کرد.

حسینی اضافه کرد: ساختار امر به معروف و نهی از منکر در کشور پیروی از فرمان سیدالشهدا است به این معنی که وقتی مشکلات و آسیب ها را در جامعه می بینیم نباید سکوت کنیم بلکه از راه فرهنگی و بصیرت افزایی باید برای رفع این مشکلات به جامعه ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با ترفندهای مختلف ذهن جوانان ما را نشانه رفته و آنان را به بدحجاب و بسیاری از مسائل دیگر ترغیب و تشویق می کند و تا حدودی نیز موفق شده است، گفت: زیربنای اصلی جامعه ما بر پایه اعتقادات دینی و اسلامی است لذا باید در این راستا هوشیار بوده و تلاش کنیم سرمایه‌های فکری و اعتقادی خود را از دست ندهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha