۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85174914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات کاهش تنش آبی جیرفت ۵۰ درصد افزایش یافت

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: اعتبارات امسال شرکت آبفا این شهرستان ۷۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد پیدا کرده است که به دلیل اهمیت موضوع آب و تنش های آبی موجود در این شهرستان است.

احمد بلندنظر روز چهارشنبه و در حاشیه کمیته برنامه ریزی جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات اداره جهاد کشاورزی این شهرستان نیز ۳۰۰ درصد افزایش یافته است که به دلیل اهمیت این حوزه در زمینه تامین معیشت و درآمد مردم است.

وی با بیان اینکه جیرفت امسال ۴۰۷ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل بودجه عمومی دولت داشته که در مقایسه با ۲۷۹ میلیارد تومان سال گذشته نشان دهنده ۴۶ درصد افزایش است افزود: اعتبارات عمرانی این شهرستان در مقایسه با متوسط استان ۳۰ درصد رشد داشته و از لحاظ رتبه مطلق اعتباری رتبه دوم در میان شهرستان های استان بعد از کرمان را دارد.

بلندنظر با بیان اینکه امسال ۳۰۰ پروژه در شهرستان داریم که تامین اعتبار شده‌اند اضافه کرد: امروز مصوباتی در مورد پروژه های تملک دارایی سرمایه ای دستگاه های اجرایی استانی در شهرستان داشتیم که بیشترین اعتبارات مربوط به دستگاه هایی همچون آب و فاضلاب، راه روستایی و اصلی، جهادکشاورزی، بهداشت و آموزش و پرورش بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha