آموزش ۷۴ نجات‌گر در دوره توان‌افزایی امدادونجات در کوهستان

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امدادونجات به برگزاری دوره کشوری توان‌افزایی امداد و نجات در کوهستان در سه منطقه کشور اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی کشوری، ۷۴ نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به برگزاری دوره توان‌افزایی امداد و نجات در کوهستان، افزود: این دوره آموزشی به صورت هم‎زمان و در سه منطقه کشوری، به منظور افزایش ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات نجاتگران کوهستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در ۱۰ روزه و از ۱۷ تا ۲۷ تیرماه برگزار شد. ۲ کارگاه آموزش پیش بیمارستانی و یک کارگاه جست‌ونجات در کوهستان، از دوره‌های آموزشی این دوره بودند.

سرپرست سازمان امدادونجات اضافه کرد: استان‌های اصفهان، کرمان و سازمان امداد و نجات میزبان برگزاری دوره بودند که ۷۴ نماینده از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هرمزگان، البرز، قم، یزد، فارس، همدان، کرمان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، تهران، کردستان، گلستان و خراسان رضوی، برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha