۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85175716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: احساس نیاز به نخبگان در میان مدیران نهادینه شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: احساس نیاز به نخبگان در میان مدیران دستگاه‌ها باید نهادینه شود؛ چراکه در واقع ما نیازمند توجه نخبگان به مدیریت استان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در نشست نخبگان، مدیران واحدهای فن‌آور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان کردستان در سنندج خطاب به نخبگان اظهار کرد: شما نیاز به توجه ندارید بلکه احساس نیاز از طرف مدیران به نخبگان باید وجود داشته باشد.

وی بر لزوم تغییر نگاه به نخبگان در بین مدیران و دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: باید این لزوم احساس نیاز به نخبگان و استفاده از توان و دانش آنان در بدنه تمام دستگاه‌ها نهادینه شود، در غیراینصورت اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

استاندار کردستان به خواسته‌های نخبگان این نشست اشاره کرد و یادآور شد: ما در شرایط نرمالی نیستیم و حجم کارهای بر زمین مانده و سامانه مدیریت سنتی، کار مدیریت را سخت کرده است.

زارعی کوشا با بیان اینکه احکام هیات‌های اندیشه‌ورز نخبگانی آماده است و به زودی تقدیم می‌شود، اضافه کرد: باید نشست های کارگروه اندیشه ورزی نخبگانی شکل بگیرد تا تمرکز روی حل مسائل و جزییات این حوزه باشد.

وی به برخی دستاوردها و پیشرفت‌های استان در حوزه‌های مختلف نیز اشاره داشت و گفت: امسال به قیمت روز، ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در استان به بهره‌برداری می‌رسد که بی‌سابقه است.

استاندار کردستان افزود: رتبه استان در قانون بودجه کشور طی یکسال اخیر از ۲۴ به ۱۰ رسیده و ارتقا یافته اما مثل خیلی از دستاوردها، اطلاع رسانی نشده است.

در این نشست، تعدادی از نخبگان و مدیران واحدهای فناور مواردی از جمله وجود خلاهای قانونی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، ضرورت تسریع و تسهیل پرداخت وام اشتغالزایی، عدم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، لزوم در اختیار دادن آسان انرژی به شرکت‌های دانش‌بنیان و انتخاب نخبگان به عنوان مشاور در استانداری را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha