۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85175751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس کل دادگستری خوزستان: گرایش جوانان به ورزش از مولفه‌های کاهش جرائم است

اهواز- ایرنا- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به ورزش از مؤلفه‌های اساسی کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی روز پنجشنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: توجه هر چه بیشتر و تشویق جوانان به ورزش و تفریحات سالم برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و پیشگیری از جرائم لازم است که باید با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به نقش ورزش در جامعه، گفت: گسترش ورزش سبب ترویج فرهنگ سلامت و ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با اعلام آمادگی دادگستری خوزستان برای ایجاد تعامل با حوزه ورزش و جوانان، افزود: یکی از نیازهای امروز جامعه ایجاد فضای سلامت، شادی و نشاط اجتماعی از طریق همگانی کردن ورزش است.

دهقانی گفت: سلامت روحی، روانی و نشاط جامعه در گروی توسعه زیرساخت‌های ورزشی است و باید تلاش بیشتری در این راستا انجام داد چرا که با داشتن جامعه‌ای سرزنده و پویا بهتر می‌توان نسبت به تحقق اهداف پیش رو برنامه‌ریزی کرد.

حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز در این دیدار برای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود استان در راستای ایجاد فضای ورزشی و همچنین خدمات‌دهی به جوانان قول مساعد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha