۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85176085
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

احداث پل صلواتی مسیر ایلام - مهران در مراحل پایانی قرار دارد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه احداث پل صلواتی در مسیر ایلام - مهران در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: عملیات آسفالت این به زودی آغاز می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز جمعه در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به همراه معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌ پل صلواتی این محور بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث دستک‌های پل صلواتی در مراحل پایانی قرار دارد و بطور همزمان عملیات خاکبرداری و زیرسازی نیز انجام می شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه عملیات راهسازی طرفین پل صلواتی به طول ۲ کیلومتر در دست اقدام است، بیان کرد: عملیات خاکبرداری این ۲ کیلومتر تا ۱۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه طول پل صلواتی ۴۵ متر است، افزود: بعد از اتمام این مراحل، عملیات آسفالت پل صلواتی و دو کیلومتر محدوده آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

تسریع در عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران ضرورت دارد

استاندار ایلام در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران از تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران بازدید کرد.

پل صلواتی در مسیر ایلام - مهران در مراحل پایانی قرار دارد

وی در جریان این بازدید گفت: عملیات بتن‌ریزی این تقاطع تا هفته آینده به اتمام می‌رسد.

بهرام‌نیا با تأکید بر اینکه اجرای رمپ شرقی و غربی نیز باید بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به حجم ورودی خودرو به مهران، این پروژه باید در موعد مقرر و تا ۲۰ مرداد آماده بهره‌برداری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha