۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85176152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادارات خراسان شمالی پنج مورد فضای مازاد را واگذار کردند

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان از سال گذشته تاکنون در قالب طرح مولد سازی پنج مورد ساختمان و زمین مازاد خود را واگذار کردند.

مرتضی بهزادفر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارگروه ساماندهی فضای اداری، ساختمان های مازاد را شناسایی می کند و با طی مراحل قانونی، آن را در اختیار دستگاه های اجرایی بدون فضای اداری قرار می دهد.

وی افزود: در این زمینه بهره برداری از ساختمان بلااستفاده پزشکی قانونی واقع در پارک جاوید شهر بجنورد به جمعیت هلال احمر استان واگذار و پایگاه امداد و نجات کوهستان راه اندازی شد.

بهزادفر خاطرنشان کرد: استقرار نمایندگی سازمان زمین شناسی در شهرک صنعتی بیدک از دیگر اقدامات انجام شده در کارگروه ساماندهی فضای اداری استان است.

وی گفت: واگذاری ساختمان مازاد اداری اداره امور اقتصادی و دارایی به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، واگذاری زمین مازاد اداره کل جهاد کشاورزی در شهر آشخانه به نیروی مقاومت بسیج هم در راستای ساماندهی فضاهای اداری استان انجام شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: در نشست کارگروه ساماندهی فضای اداری استان مقرر شد مصوبات قبلی اجرا نشده در سال قبل تسریع شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه بهره برداری از ساختمان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به اداره کل انتقال خون واگذار می شود همچنین ساختمان های مازاد اداره کل راه و شهرسازی به ادارات بهزیستی و ثبت احوال در شهر لوجلی شیروان واگذار خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: تحویل قطعی پروژه نیمه تمام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از راه و شهرسازی استان از دیگر مصوبه های اجرا نشده است که انجام آن در دست پیگیری است.

مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha