۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85176302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهانت به ساحت قرآن کریم نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم نشانه ای از افول و ضعف رژیم صهیونیستی است که هر روز بیشتر می شود. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نمازجمعه این هفته خمین افزود: پس از اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط سرسپرده به صهیونیسم در هفته های اخیر ، این فرد خوش خدمتی دیگری برای این رژیم کرد.

وی بیان کرد: مردم غیرتند عراق اعتراض جانانانه ای به این حرکت داشتند.

امام جمعه خمین ادامه داد: کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر فراموش کردند که عدم اهانت به مقدسات از مصادیق حقوق بشر است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: صهیونیست ها که بیشتر بر ضعف آنها افزوده می شود عنصری را برای اهانت به قرآن کریم اجیر کردند.

وی تاکید کرد: به عنوان پیروان قرآن کریم از مجامع بین المللی درخواست می شود با این اعمال اهانت آمیز برخورد شود و عواقب خروش غیرتمندانه ملت ایران بر عهده دولت خائن سوئد است.

خطیب جمعه خمین با اشاره به اینکه دهه اول محرم به عنوان امربه معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است،اظهار کرد: حجاب دارای ابعاد مختلفی است و رفتار مومنانه به عنوان شاخص حکومت اسلامی مصداقی از حجاب است.

وی گفت: صبر راهبردی ویژگی مهم آمران به معروف و ناهیان از منکر برای ترویج زیست عفیفانه در جامعه است.

حجت الاسلام میرصادقی اظهار کرد: اوج اندوه شیعیان و دلدادگان به اهل بیت(ع) روز عاشورا است و 9 روز مقدمه این اندوه است.

خطیب جمعه خمین ادامه داد: هیات های مذهبی و مداحان به شرایط نوجوانان و جوانان و اقشار جامعه توجه کنند تا به تدریج به این اندوه برسند.

وی با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ، بر قرائت زیارت عاشورا تاکید کرد و افزود: زیارت عاشورا پیام های بسیاری دارد و ماه محرم فرصت خوبی برای بهره گیری از این زیارت پربرکت است.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه بیان کرد: حمایت از جهت گیری ها و حفظ روحیه انقلابی از وظایف ائمه جمعه است.

نمازگزاران جمعه در خمین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد پس از اقامه نماز جمعه انزجار خود را از این اقدام وقیح را با سردادن شعار های «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ،مسلمان به پاخیز حرمت قرآن شکست ،غرور مسلمین در این اهانت شکست و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نشان دادند و بیانیه دادگستری و بسیج حقوقدانان خمین قرائت شد.

خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی در نوار جنوبی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha