تصادفات جاده‌ای در زنجان ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

زنجان- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه پنج مورد تصادف در جاده‌های استان ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد، گفت: همچنین یک زن ۴۰ ساله محبوس در خودرو توسط نجاتگران رهاسازی شد.

حکمت‌الله هاشمی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا به سوانح جاده‌ای امروز اشاره کرد و افزود: پس از تصادف گزارش واژگونی پژو در لاین جنوبی کیلومتر ۲۷ آزادراه زنجان-قزوین به ندای امدادبلافاصله تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در این تصادف تیم‌های عملیاتی نسبت به انجام کمک‌های اولیه و پاکسازی و کنترل صحنه حادثه اقدام کردند، گفت: این سانحه رانندگی سه مصدوم برجا گذاشت که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی در ادامه از وقوع تصادف دیگری در لاین شمالی کیلومتر ۹۲ آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و افزود: در این سانحه پراید با گاردریل برخورد و یک نفر مصدوم شد و با امدادرسانی امدادگران هلال احمر زن ۴۰ ساله محبوس در داخل خودرو توسط تیم های عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک رهاسازی شد.

هاشمی همچنین از امدادرسانی در حادثه واژگونی پیکان در جاده ابهر به خدابنده با ۵ مصدوم خبر داد و گفت: برای امدادرسانی به این سانحه ۲ تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: سه مصدوم این حادثه توسط اورژانس و ۲ مصدوم دیگر توسط تیم های عملیاتی هلال احمر به بیمارستان خدابنده منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه چهارمین حادثه جاده‌ای در کیلومتر ۶۷ جاده ترانزیت زنجان - میانه واژگونی ریو ثبت شده که در این سانحه سه نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: پس از اعلام حادثه به ندای امداد تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.
هاشمی با اشاره به اینکه واژگونی خاور پنجمین حادثه رخ داده در جاده‌های زنجان بود که در کیلومتر ۷۷ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین رخ داد، افزود: این حادثه موجب مصدومیت یک نفر شد که امدادرسانی برای وی از طریق ۲ تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha