ظرفیت‌های خراسان رضوی در مناطق ویژه اقتصادی بررسی شد

مشهد-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پیرامون ظرفیت‌های این استان در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی طی جلسه‌ای با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مذاکره و توافقاتی انجام شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ابوالفضل چمندی روز شنبه افزود: در جلسه ای با حضور مدیران عامل مناطق آزاد کشور و استاندار خراسان رضوی، برای همکاری مشترک در بخش های مختلف از جمله ترانزیت، تجارت، گردشگری و زیارت با توجه به ظرفیت گسترده و مرکزیت مشهد و استان، مذاکراتی انجام شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه پیرامون تفاهم نامه مشترک بین استانداری خراسان رضوی برای بازاریابی سرمایه و عرضه ظرفیت های خراسان رضوی در دبیرخانه نمایشگاههای مناطق آزاد در خارج از کشور نیز گفتگو شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مقرر شد یک سند همکاری مشترک بین خراسان و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با امضای استاندار و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در دو ماه آینده منعقد شود.

دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ تیرماه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

 این نمایشگاه با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و روسای مناطق هفتگانه آزاد مشهد به همت منطقه آزاد چابهار و با حضور نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از شهرهای چابهار، اروند، کیش، بندرانزلی، ارس، قشم، ماکو و سرخس برپا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha