اعتراض ۴۰درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به طرح رتبه بندی به کجا رسید؟

یاسوج - ایرنا - در طرح رتبه بندی فرهنگیان سراسر کشور به عنوان شاهکار خدمات دولت مردمی ایران قوی در دولت سیزدهم که در ایستگاه پایانی قرار گرفته ، برخی معلمان نسبت به نحوه اجرای طرح اشکالاتی وارد دانستند که به گفته متولیان امر این موضوع هم مورد بررسی و در دست انجام است.

به گزارش ایرنا،مطابق قانون نظام رتبه‌بندی به منظور افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها و بر اساس تخصص و شایستگی‌ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام‌مند شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و ترببتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت‌مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

جزییات پاسخ به اشکالات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه اجرای این طرح

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ در صد از فرهنگیان استان در حوزه های مدیریتی به رتبه خود در طرح رتبه بندی اعتراض داشتند.

اعتراض ۴۰درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به طرح رتبه بندی به کجا رسید؟

ایمان سبحانی نژاد روز شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)مرکز یاسوج افزود: پس از اعلام نتایج رتبه رتبه بندی فرهنگیانی که به رتبه خود اعتراض داشتند مستندات خود را در سامانه rtb.medu.ir بارگذاری کردند.

وی عنوان کرد: همزمان کارگروه های بررسی اعتراضات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد و همه پرونده های کارکنان آموزش و پرورش بررسی شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رتبه های یک و دوم بعد از تایید در مرحله شهرستانی در استان تایید می شود اما رتبه های سه تا پنج بعد از مراحل تایید در استان برای تایید نهایی به وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

سبحانی نژاد ابراز امیدواری کرد: احکام همه فرهنگیان استان تا پیش از مهرماه امسال و آغاز سال تحصیلی ابلاغ شود.

زمان بررسی و اعلام پاسخ درخواست های میز خدمت در آموزش و پرورش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر رئیس جمهور و استقرار چند روزه نمایندگان وزیر آموزش و پرورش در این استان گفت: یکهزار و ۹۰۰ در خواست مردم در سفر رییس جمهور در زمینه های مختلف مانند تبدیل وضعیت فرهنگیان،امور اداری و استخدام به میز خدمت در استان تسلیم شد.

سبحانی نژاد تاکید کرد: آن بخش از درخواست هایی که مربوط به استان است تا روز دوشنبه اعلام خواهد شد و بخشی که مربوط به وزارتخانه است در کمترین زمان ارسال و تعیین تکلیف می شود.

وی ابراز کرد: ۱۵ نفر کاربرفن آوری اطلاعات آموزش و پرورش مامور ثبت درخواست ها شدند.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha