۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85177088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان آشخانه خراسان‌شمالی تخصیص یافت

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان پورسینای آشخانه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافت.

️به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر حسن براتی زاده اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی برای تکمیل و ارتقای این بیمارستان به ۶۴ تخت خواب مصوب شد.

وی افزود: کلنگ ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از ۳۲ به ۶۴ تخت خواب، سال ۱۳۹۹ در گستره سه هزار و ۴۱۲ متر مربع بر زمین زده شد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اواسط تابستان ۱۴۰۰ باید آماده بهره برداری می شد.

براتی زاده ادامه داد: این طرح به دلیل نبود اعتبار بیش از یک سال راکد مانده بود که در دولت سیزدهم با تزریق اعتبارات جدید سرعت گرفت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان پورسینا اکنون ۳۲ تختخوابی است و شمار پزشکان و کادر متخصص آن نیز بر اساس شمار تخت ها، تعیین و تامین شده است اما این نیروها و امکانات جوابگوی نیازهای مردم نیست.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه وسملقان به مرکزیت شهر آشخانه در ۴۵ کیلومتری بجنورد، دروازه غربی استان به استان های شمالی کشور محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha