به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا، پاویون های ملی از مهم ترین روش های حضور شرکت های دانش بنیان در دیگر کشورها است. شرکت ها می توانند با استفاده از این فرصت به ارائه آخرین دستاوردهایشان در زیست بوم و حوزه خود بپردازند.
همچنین شرکت های دانش بنیان می توانند با دیگر شرکت های فعال در حوزه صنعتی خود در سطح بین الملل تعامل داشته باشند و علاوه بر آشنایی با روش ها و دستاوردهای آنان، رقبای خود را در بازارهای بین المللی بهتر بشناسند؛ از این رو مرکز تعاملات بین المللی، برنامه برگزاری پاویون های بین المللی را در کنار سه برنامه دیگر خود شامل حضور در نمایشگاه، اعزام و پذیرش هیات تجاری و حمایت از حضور مستقل در نمایشگاه های بین المللی، برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است.
میپ کام فرانسه، بزرگ ترین گردهمایی جهان در حوزه محتوای رسانه ای است. این رویداد که سالانه برگزار می شود، میزبان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شبکه های تلویزیونی، شبکه های پخش خانگی، سرمایه گذاران و ناشران دنیای رسانه است. میپ کام فرانسه امسال ۱۶ تا ۱۹ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می شود.
شرکت های مختلف از ۱۰۰ کشور دنیا در میپ کام فرانسه حاضر می شوند. این شرکت ها از طریق میپ کام به جذب سرمایه گذار برای تولید محصولات خود می پردازند و عموما قراردادهای مهم این حوزه در نمایشگاه منعقد می شود. شبکه سازی، مذاکرات تجاری و دریافت پروژه های بزرگ از دیگر فعالیت شرکت ها در میپ کام فرانسه است.
براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، متقاضیان شرکت در پاویون ملی ایران در نمایشگاه میپ کام می توانند تا سوم مرداد ۱۴۰۲ از طریق کریدور صادرات به نشانی https://tesc.ir/service/۸/۱ ثبت نام کنند.
براساس این گزارش، شرکت ها پس از ثبت نام، توسط کریدور صادرات ارزیابی صادراتی میشوند.
نظر شما