برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات استانبول

تهران - ایرنا - پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین (imex ۲۰۲۳) از ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه در شهر استانبول ترکیه برپا می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین imex ۲۰۲۳ در حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار، ارتباطات و فناوری‌های نوین شهریورماه برگزار می شود.

کامپیوتر و لوازم جانبی، تلفن همراه، فناوری ۵G، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR)، اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی، فناوری بلاک چین، ربات و رباتیک، پردازش ابری، امنیت سایبری، بیومتریک، بیوتکنولوژی، چاپ سه‌بعدی، داده‌های بزرگ (Big Data)، ابزار پوشیدنی، تجهیزات صوتی قابل حمل، باتری و منبع تغذیه، قطعات الکترومکانیکی و اپتوالکترونیک، از جمله محصولات و خدماتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

براساس اعلام روز پنجشنبه صندوق نوآوری و شکوفایی، متقاضیان حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول تا روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۲۲۸۹۳۲۴۲-۰۲۱ و ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ (همایشگران سام) تماس بگیرند.

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و تنها ۱۵ شرکت امکان حضور در این پایون را دارند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha