۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85177483
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بررسی ۳۱ طرح در کارگروه زیربنایی استان ایلام

۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبر: 85177483
بررسی ۳۱ طرح در کارگروه زیربنایی استان ایلام

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه هیچ طرحی نباید در کارگروه زیربنایی معطل شود، گفت: امروز ۳۱ طرح در کارگروه زیربنایی استان ایلام بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز شنبه در حاشیه جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در استانداری ایلام، اظهار کرد: هیچ طرحی نباید در استان معطل کارگروه زیربنایی بماند.

وی با اشاره به اینکه طرح های زیربنایی برای اشتغال و سرمایه گذاری در استان مهم هستند، افزود: نظرات کارشناسی طرح های کمیته زیربنایی در کمترین زمان ممکن توسط دستگاه های اجرایی انجام شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: لازمه فعال شدن کارگروه اشتغال در استان، همین کارگروه زیربنایی توسعه روستایی و عشایری است.

بهرام نیا یادآور شد: مسئولان در کارگروه زیربنایی با دید اشتغال، توجه به معیشت و سفره مردم، رونق اقتصادی و کارآفرینی پروژه ها را بررسی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و اقتصادی گسترده در استان اضافه کرد: اطلاع رسانی گسترده از سوی دستگاه های اجرایی برای طرح های زیربنایی انجام شود.

استاندار ایلام افزود: این جلسه ۳۱ طرح مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از آنها نظیر احداث طرح ترشیجات دهلران، تولید بستتی در صالح آباد، ذخیره سازی محصولات کشاورزی در دهلران، چند طرح گلخانه ای، مرغداری، مجتمع گردشگری و ...تصویب شده است.

بهرام نیا گفت: احیای روستای چشمه بریم و نرگسه شهرستان ملکشاهی به طور دقیق بررسی و در جلسه آینده نظرات کارشناسی پخته اعلام شود.

وی عنوان کرد: احداث ناحیه صنعتی مورموری نیز منوط به تاییدیه های محیط زیستی و پدافند غیرعامل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha