۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبر: 85177698
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

استقبال از بازیکن جدید استقلال در کمپ حجازی

۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبر: 85177698
استقبال از بازیکن جدید استقلال در کمپ حجازی

تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که دروازه‌بان جدید این تیم با لباس شخصی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شد و مورد استقبال مربیان و بازیکنان استقلال قرار گرفت.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، جواد نکونام پیش از شروع تمرین امروز دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد.

بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس با نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

نکونام و کادرفنی علاوه بر مرور کارهای تاکتیکی در دفاع و حمله، روی ضربات شروع مجدد مانند کرنر، خطاهای غیرمستقیم و ضربات ایستگاهی نیز با بازیکنان کار کردند و تاکید زیاد سرمربی استقلال روی اجرای درست تمرینات، سبب شد تیم یک تمرین پرفشار را پشت سربگذارد.

دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند. در این تمرین بازیکنان پس از کار روی تشک، به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند.

استقبال از بازیکن جدید استقلال در کمپ حجازی

بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد. در پایان بازیکنان استقلال به بازی تمرینی پرداختند.

محمدرضا خالدآبادی گلر جدید استقلال بعد از امضای قراردادش، با لباس شخصی در تمرین این تیم حاضر شد و مود استقبال مربیان و بازیکنان استقلال قرار گرفت.

استقبال از بازیکن جدید استقلال در کمپ حجازی

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان نیز همچون روزهای گذشته تمرینات انفرادی را انجام دادند تا بعد از پایان دوره مصدومیت به تمرینات گروهی بازگردند.

همچنین باشگاه استقلال اعلام کرد که دیدار دوستانه این تیم مقابل آلومینیوم اراک که قرار بود ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا پشت درهای بسته، در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود، با یک ربع تاخیر ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha