استاندار کهگیلویه و بویراحمد: امسال خدمات‌دهی بیشتری به زائران اربعین داریم

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال قصد خدمات‌دهی بیشتری به زائران اربعین داریم و نباید کمبودی در موکب‌های بین راهی در داخل استان و همچنین شلمچه وجود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست ستاد اربعین در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هفته گذشته از زائرسرای استان در مرز شلمچه بازدید انجام شد.

وی افزود: زیرسازی و سوله‌سازی این مکان در دستور کار است به همین دلیل از واحدهای بزرگ استان خواسته شده همکاری لازم را برای رفع مشکلات آن داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید از تجربیات سال های گذشته در ارائه خدمات به زوار اربعین در زائرسرای استان بهره برد.

احمدزاده تصریح کرد: سال گذشته کارهای خوبی در این زائرسرا انجام شده اما امسال خدمات بیشتری به زائران امام حسین(ع) ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: برای خدمت به زوار امام حسین(ع) از مدیران استان انتظار می‌رود جهادی پای کار باشند و از هم‌اکنون هر میزان امکانات دارند برای ایام اربعین بسیج کرده و پای کار بیاورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: لیست مایحتاج موکب‌های بین راهی و موکب‌های استان مستقر در کشور عراق جهت تامین کالاها و موارد ضروری آنها ظرف روزهای آینده ارائه شود.

احمدزاده تاکید کرد: مردم استان در روستاهای باشت تا خروجی گچساران همچون مردم عراق منازل خود را برای استراحت در اختیار زائران امام حسین(ع) قرار می‌دهند که بنا داریم از این حرکت بزرگ و ارزشمند مردم حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: کمک‌های مردمی در فرمانداری‌ها جمع‌آوری و با برنامه‌ریزی و نظارت در موکب‌های بین راهی و همچنین موکب‌های مستقر در کشور عراق توزیع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متولی تامین اتوبوس برای زائران است که از هم‌اکنون برای ایام اربعین برنامه‌ریزی داشته باشد.

احمدزاده با اشاره به عبور زائرین استان‌های اصفهان و یزد از مسیر پاتاوه به دهدشت، گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائرینی که از این مسیر تردد می‌کنند، اندیشیده شود.

وی ابراز کرد: همه فرمانداران استان برای ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین اربعین پای کار باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha