رییس فدراسیون: آذربایجان‌غربی توان تبدیل دوباره به یکی از قطب‌های هندبال کشور را دارد

ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون هندبال گفت: با انتخاب رییس جدید هیات استانی و تعیین تکلیف این رشته ورزشی، انتظار داریم شاهد پیشرفت و رشد دوباره هندبال در این استان و روزهای خوب آن باشیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا پاکدل عصر شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان‌غربی، افزود: مشخص شدن رییس جدید هیات هندبال این استان اتفاق بسیار خوبی بود و انتظار ما برای بازگشت روزهای خوب این رشته ورزشی را دوباره زنده کرد.

وی اضافه کرد: هندبال آذربایجان‌غربی بارها با معرفی ملی پوش و استعدادهای مختلف و در سال‌های نه چندان دور حضور در لیگ برتر یا دسته یک همواره جزو استان‌های برتر کشور بود که به دلایلی برای چند سال شاهد افت این رشته ورزشی در استان بودیم و امید است رییس هیات تمام تلاش خود را برای احیای این ورزش بکار بگیرد.

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: از هیات جدید استان درخواست داریم توجه به همه شهرستان‌ها، رایزنی و جذب حامیان مالی، کشف و پرورش استعدادها، حضور در لیگ‌های کشوری و تشکیل آکادمی تخصصی و مدارس هندبال را در در دستور کار قرار دهد.

پاکدل درخواست کرد که با نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی مشکل نبود سالن برای رشته هندبال در این استان حل شود.

وی اظهار کرد: فدراسیون در صورت درخواست و اعلام آمادگی مسئولان استانی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از اردوی تیم‌های ملی و یا مسابقات مختلف بین المللی آماده همکاری است و یقینا در این راستا که به توسعه و رشد هندبال کشور نیز کمک خواهدکرد، همه نوع همکاری را انجام خواهد داد.

مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان‌غربی با حضور پاکدل رییس فدراسیون و آزادی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و سعید امینی با کسب بیشترین رای برای دوره چهار ساله بعنوان رییس هیات انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha