۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85177911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جایگاه سوخت در سربیشه به علت نواقص ایمنی تعطیل شد

بیرجند - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در شهرستان سربیشه به دلیل نواقص ایمنی و مخاطره‌آمیز تعطیل شد.

محمدرضا عابدانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازدید کارشناسان از جایگاه سی ان جی سربیشه یکسری نواقص ایمنی مشاهده، بررسی و به متصدی جایگاه اعلام شد و برای رفع این نواقص بارها به متصدی اخطار و فرصت دادیم اما متاسفانه نواقص را برطرف نکرد.

وی افزود: از آنجایی که در سربیشه سی ان جی (گاز طبیعی فشرده) دارای فشار بسیار بالایی است، احتمال وقوع حادثه برای سوختگیران وجود دارد لذا مجبور شدیم گاز جایگاه را تا زمان رفع نواقص ایمنی قطع کنیم و در راستای حفظ جان مردم تا زمان رفع کامل نواقص ایمنی این جایگاه تعطیل خواهد بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: با توجه به ترانزیتی بودن جاده‌های شهرستان سربیشه یک جایگاه سی ان جی جوابگوی نیاز مردم نیست و در صورت وجود متقاضی و سرمایه‌گذار، مشکلی برای صدور به موقع مجوز نداریم و همراهی‌های لازم را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در تمامی شهرستان‌های استان که فاقد جایگاه سی ان جی هستند آماده صدور مجوز احداث جایگاه هستیم و در این زمینه درخواست ما از فرمانداران این است که سرمایه‌گذار شناسایی و معرفی کنند.

در حال حاضر ۲۵ جایگاه سی ان جی در خراسان جنوبی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha