استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی لرستان صورت نگرفته است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: استفاده بهینه و مطلوبی از ظرفیت های اقتصادی این استان صورت نگرفته و سرمایه گذاری در برخی بخش ها به خوبی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین "سید احمدرضا شاهرخی" روز یکشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور اظهار کرد: لرستان دارای منابع اقتصادی از جمله سنگ‌های تزئینی است اما متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است که می بایست توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اشتغالزایی مانع بروز آسیب اجتماعی و جرایم می شود بنابراین راه‌اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است که باید در لرستان به صورت جدی دنبال شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه هیچ سرمایه گذاری اقتصادی، مذهبی و فرهنگی بدون مولفه های امنیت و سلامت انجام نخواهد شد اضافه کرد: ایران اسلامی طی سال‌های اخیر در بحران‌های سختی قرار گرفته و دسیسه های دشمن همواره با مجاهدت فرزندان انقلاب، خنثی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: لرستان دارای مردمی متدین و انقلابی است که بارها و بارها نشان دادند در همه زمینه‌ها از جمله امنیت خود و سایر استان‌های همجوار نیز تلاش مضاعفی داشته اند.

وی اضافه کرد: پلیس لرستان پای کار است و دیگر مسوولان نیز می بایست همکاری و مشارکت بیشتری با این نهاد داشته باشند چراکه کارکنان انتظامی در همه موارد حضور دارند و شبانه روز برای برقراری امنیت مردم در تلاش هستند.

وی همچنین تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا، سلاح و مهمات و جرایم آسیب زا باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha