۲۰ مدرسه خرمدره به همت دانش‌آموزان و گروه‌های جهادی بهسازی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: در ایام تابستان امسال، ۲۰ مدرسه خرمدره به همت دانش‌آموزان و گروه‌های جهادی بهسازی می‌شود.

ابوالفضل یوسفعلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح شهید عجمیان با رویکرد شاداب سازی و بهسازی مدارس اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: در تابستان امسال این طرح با همکاری گروه‌های جهادی، دانش‌آموزان و معلمان اجرا خواهد شد تا بتوان با استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای کسب مهارت برای دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها نیز گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان در چهار محور " حیات پویا، تعمیر میز، تعمیر نیمکت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی اجرایی" می‌شود، افزود: این طرح با روند خوبی در شهرستان خرمدره در حال اجراست.

گفتنی است، در حال حاضر ۱۲ گروه جهادی در شهرستان خرمدره کار بهسازی و شاداب سازی مدارس را با همکاری گروه‎‌های دانش‌‎آموزی انجام می‌دهند.

شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی از سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha