نرخ خدمات اتحادیه تالار و رستوان داران زنجان تغییر می‎‌کند

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با توجه به تغییر قیمت‌ها و تورم، نرخ خدمات اتحادیه تالار و رستوران داران در این استان تغییر می‌کند.

محمد بازرگان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تالارداران در ۲ برهه زمانی دچار مشکل شدند، یکی ایام کرونا که به علت تعطیلی مشکلاتی برای آنها پیش آمد و دیگری ایام تورمی است که به علت افزایش قیمتها دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خدمات تالار و رستوران‌داران پس از افزایش قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ افزایش پیدا نکرده است، اظهار داشت: همین امر موجب وارد آمدن ضرر زیادی به صاحبان تالارهای پذیرایی شده است.

بازرگان با بیان اینکه نوسان قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز پیش‌بینی نشده است و همین امر موجب زیان تالارداران می‌شود، تصریح کرد: به همین منظور نرخ جدید پیشنهاد شده است و در صورت موافقت مراجع ذیربط این قیمت ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همین افزایش قیمتها موجب کاهش مشتریان تالارها هم شده است، افزود: این افزایش قیمت‌ها باعث شد که امسال مراسم ولیمه حجاج که همه ساله با حضور ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر مهمان برگزار می‌شد با حضور ۵۰ تا ۶۰ نفر برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha