۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85178563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع دانشجویان عراقی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

تهران- ایرنا- دانشجویان عراقی دانشگاه علوم پزشکی ایران در جهت محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط عناصر خودفروخته و حمایت دولتمردان سوئدی اقدام به برپایی تجمع کردند.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در این مراسم که با حضور پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیات، مدیر هسته گزینش و مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از همکاران برگزار شد، دانشجویان عراقی با در دست داشتن کتاب مقدس قرآن کریم و پرچم کشور عراق، برائت و اعتراض خود را نسبت به توهین به ساحت مقدس قرآن کریم ابراز داشتند.

در این تجمع، سید محمد موسوی از دانشجویان عراقی با قرائت بیانیه ای این اقدام هتاکانه علیه مقدسات ارزش های اسلامی را محکوم کرد و دانشجویان با اعلام انزجار از دولت های حامی این اقدام، شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. در این مراسم، موکب الزهراء الطلابی پذیرای حاضران در مراسم بود.

به گزارش ایرنا، پلیس سوئد چهارشنبه گذشته در اقدامی تحریک آمیز بار دیگر مجوز آتش زدن قرآن کریم در مقابل سفارت عراق در استکهلم برای همان فردی که پیش‌تر مرتکب این عمل شنیع شده بود را صادر کرد.

سلون مومیکا روز پنجشنبه در حرکتی موهن و اسلام ستیزانه، اقدام به پاره و لگد کردن این کتاب آسمانی و پرچم عراق در مقابل سفارت عراق در استکهلم کرد.

روز جمعه نیز عضو گروه ملی‌گرای اسلام‌هراس و راست افراطی «دانسک پاتریوتر» (وطن‌پرست دانمارکی) در اقدامی شنیع یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل سفارت عراق در کپنهاگ دانمارک سوزاندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha