۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85178669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس خواستار مقابله با توطئه های اشغالگران شد

۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85178669
حماس خواستار مقابله با توطئه های اشغالگران شد

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در قدس، خواستار دفاع از مسجدالاقصی و مقابله با توطئه های اشغالگران شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش حماس، محمد حماده روز یکشنبه از فلسطینی ها خواست در پایان هفته جاری، با توطئه های اشغاگران برای هتک حرمت مسجدالاقصی از طریق برگزاری راهپیمایی پرچم مقابله کنند.

وی افزود: اشغالگران صهیونیست تلاش می کنند از طریق برگزاری راهپیمایی پرچم، بر مسجدالاقصی مسلط شوند و به بهانه برگزاری مراسم موسوم به یادبود «ویران شدن معبد»، هویت اسلامی آن را هدف قراردهند.

حماده با بیان اینکه ملت ما بیدار هستند و در برابر تلاش های دشمن برای پیشبرد برنامه های خود درباره مسجدالاقصی سکوت نمی کند، به دشمن صهیونیستی نسبت به آتش خشم ملت فلسطین در دفاع از مسجدالاقصی با ارزشمندترین دارایی هایشان هشدار داد.

وی گفت: دشمن، مقاومت و درگیری برای مخالفت با نصب دروازه های الکترونیکی در اطراف مسجدالاقصی و درگیری های مصلی باب الرحمة و دیگر نبردها را فراموش نکرده است و باید از آن درس عبرت بگیرد.

راهپیمایی پرچم، مراسمی تحریک کننده از سوی صهیونیست های اشغالگر است که به مناسبت های مختلف و با حمایت نظامیان صهیونیست و حمل پرچم رژیم صهیونیستی از مناطق مختلف بویژه مناطق سکونت فلسطینیان و اماکن مقدس آن ها انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha