۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85179411
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

موانع سه طرح تولیدی کشاورزی در همدان رفع شد

۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85179411
موانع سه طرح تولیدی کشاورزی در همدان رفع شد

همدان - ایرنا- ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان با بررسی کارشناسانه گره از مشکلات پنج واحد تولیدی و صنعتی دیگر استان گشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه روز سه شنبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تشکیل شد، به مشکلات سه شرکت تولیدی در این استان رسیدگی و دستگاه های اجرایی موظف به برطرف کردن مشکلات آنها شدند.

در این نشست مشکل یک کارخانه تولید بذر که مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال وام گرفته بود اما به دلیل مسایل اقتصادی نتوانست به موقع اقساط خود را پرداخت کند و دچار عقب افتادگی در پرداخت اقساط شده بود، مطرح و مقرر شد، شرکت بدهکار با پرداخت بخشی از وام دریافت شده ، باقی مانده وام را تا بهمن ماه تسویه کند.

همچنین یک شرکت تولید دانه نیز برای پرداخت اقساط وام ۱۵.۶ میلیارد تومانی که گرفته بود و مدعی ناتوانی در پرداخت بدهی گذشته شده بود، مصوب شد بخشی از بدهی به حساب بانک واریز و باقی اقساط را تا اسفند پرداخت و تسویه کند.

در این جلسه یک واحد مرغداری ۴۳ هزار قطعه ای که وام ۱.۵ میلیارد تومانی دریافت کرده بود و به دلیل افزایش قیمت نهاده ها از بازپرداخت تسهیلات خودداری کرده بود، مقرر شد که طی ۱۰ ماه اقساط خود را به بانک ارائه دهنده تسهیلات وام پرداخت و از فرصت امهال بدهی استفاده کند.

بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در حوزه صنعت و معدن استان طی ۱۸ ماه گذشته و در دولت سیزدهم احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha