به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز دوشنبه در جهت سیاستهای دولت سیزدهم مبنی بر برقراری ارتباط با مردم و پاسخگویی به شهروندان، در مرکز سامد حضور یافت و به طور مستقیم خواستهها و مطالبات مردم را برای پیگیری و رفع مسائل و تامین مطالبات قانونی آنها شنید.
امروز و در جریان حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مرکز سامد که به مدت زمان 2 ساعت انجام شد، ۲۰ تماس تلفنی و هفت مورد حضوری از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد که آنها در گفت وگویی مستقیم، مسایل و مشکلات خود را با پورات مطرح کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در حاشیه این ملاقات به ایرنا گفت: رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو و پیگیری مسایل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.
وی تصریح کرد: عمده مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به مسائل شغلی، دریافت تسهیلات بانکی و سختگیری در باز پرداخت اقساط و مشکلات برخی از تماس گیرندگان نیز در رابطه با صدور مجوزهای مربوط به حوزه های مختلف از جمله کسب و کار و اشتغال بود که پیگیری و دستورات لازم صادر شد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به پیگیری و حل آنها اقدام کنند، یادآور شد: اگر مدیران و متولیان اجرایی در دستگاههای مختلف مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها نیز به موقع رفع میشود.
نظر شما