ازدواج آسان، تامین مسکن و اشتغال مهمترین رویکرد استان بوشهر است

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری ، تامین مسکن و اشتغال از مهمترین رویکردهای اجتماعی دولت سیزدهم در این استان است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در نشست اخیر با وزیر کشور آخرین وضعیت اجتماعی استان بوشهر تشریح شد.

وی افزود: کاهش ۳۰ درصدی طلاق و افزایش ۲۰ درصدی ازدواج در سه ماه نخست امسال در استان بوشهر بیانگر سیاست مثبت دولت در امر ازدواج آسان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد:تشکیل جلسه‌ها و کارگروه‌های اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به همراه پیشنهاد و اجرایی کردن اتاق مشاوره در محله‌های کم برخوردار و آسیب پذیر و پیوست فرهنگی برای نهضت ملی مسکن از جمله کارهای انجام شده است.

ازدواج آسان، تامین مسکن و اشتغال مهمترین رویکرد استان بوشهر است

وی بیان کرد: در بحث شناسایی معتادان متجاهر و پیگیری درمان آنان در استان از ظرفیت و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد در استان استفاده شده و در تمام بخش‌ها با تشکیل شورای اجتماعی بنا به دستور رئیس جمهور برای نخستین بار در استان که باید به ریاست استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شود، تشکیل و اجرایی شد.

پورات یادآورشد: استفاده از ظرفیت کنشگران اجتماعی و جوانان، همایش روایت دختران ایرانی (ردا) ، اجرای طرح ولایت برای آموزش دانش آموزان، اعزام ۲۵۰ دانشجو به مشهد مقدس با همکاری وزارت نفت و نهاد رهبری در دانشگاه از ۱۹ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی در زمینه ارتقای سرمایه اجتماعی در استان بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha