۳ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85179515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور رایگان سند مالکیت ساختمان بیش از هزار خانوار حاشیه‌نشین سنندج

سنندج- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: با اخذ مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه برای اولین بار در کشور ساکنان محلات حاشیه نشین ۱۷ شهریور و اسلام آباد سنندج( با بیش از هزار خانوار) می توانند به صورت رایگان برای صدور سند مالکیت اعیان خود اقدام کنند.

حجت الاسلام محمد کاروند روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براین اساس و در راستای حمایت از نوسازی بافت فرسوده و سند دار کردن ساختمان‌های حاشیه شهر، بیش از هزار و ۳۰۰ خانواده که در املاک محله اسلام آباد و کمربندی ۱۷ شهریور سنندج و جزو ساکنان اراضی موقوفه مسجد امین هستند، می‌توانند به صورت رایگان اقدام به صدور سند مالکیت اعیان کنند.

وی افزود: ساکنان این مناطق می توانند ظرف مدت پنج ماه آینده برای انجام مراحل صدور سند مالکیت به اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج مراجعه کنند، ضمن اینکه ساختمانهای مشمول این مجوز باید قبل از سال ۱۳۹۸ ساخته شده باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: براساس این مجوز، مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی به صورت کلی از پرداخت هرگونه پذیره معاف می شوند و سایر ساکنان که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند نیز در مرحله اول از پرداخت ۲۰ درصد پذیره اولیه معاف هستند.

وی تاکید کرد: مردم محلات اسلام آباد و کمربندی ۱۷ شهریور هرچه سریعتر در راستای بهره‌مندی از این شرایط می‌توانند به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج واقع در سه راه ادب مراجعه کنند.

سنندج بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha