امام جمعه کرمانشاه: ارتش مایه اقتدار و مباهات کشور و مردم است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از روحیه بالای مرزداران ارتش جمهوری اسلامی در نقاط مرزی استان تجلیل کرد و گفت: ارتش مایه اقتدار و مباهات کشور و مردم است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» به همراه «امیر طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور که در بازدید از پایگاه‌های ارتش در نقطه صفر مرزی صورت گرفت، با تقدیر از روحیه بالای افسران، درجه داران و سربازان ارتش افزود: امروز هوشیاری نظامیان ما باعث اقتدار کشور در همه زمینه ها شده و همین اقتدار بحمدالله مایه یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در گفت و گو با سربازان نقطه صفر مرزی از مرزداری به عنوان جهاد فی‌سبیل الله یاد کرد و گفت: این روحیه بالای نظامیان در کنار قدرت و عزتی که از برکت ایثار و فداکاری مرزداران غیور به دست آمده باعث آرامش مردم و پیشرفت بیشتر کشور شده است.

در این بازدید امیر طاهری از آمادگی ارتش جمهوری اسلامی برای امنیت مرزها در ایام اربعین خبر داد و و اظهار امیدواری کرد: با اقتدار نظامیان کشور بتوانیم مرز خسروی را یکی از امن‌ترین مرزها برای تردد زائران عتبات عالیات کنیم.

استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق است.

امام جمعه کرمانشاه: ارتش مایه اقتدار و مباهات کشور و مردم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha