جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در مازندران اعلام شد

ساری - ایرنا - جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر ستوان دوم"‌رضا شیخی"‌شهید مدافع امنیت که روز گذشته، یکشنبه در واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، ‌اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، ‌ بدنبال حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متاسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که شهید "رضا شیخی" ساکن شهرستان نکا در استان مازندران است.

مراسم وداع با پیکر پاک این شهید بزرگوار روز سه شنبه سوم مرداد ساعت۲۰ و۳۰ در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار و تشییع آن شهید در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از مقابل سپاه شهرستان نکا تا گلزار شهدا برگزار می شود.

ستوان دوم شهید "رضا شیخی" متاهل و دارای یک فرزند پنج ماهه است که در دوران کودکی پدر خود را از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران نیز در پیامی شهادت ستوان دوم رضا شیخی از مدافعان نظم و امنیت استان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان را تسلیت گفت.

در متن پیام سردار حسن مفخمی آمده است: ((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)) شکوه، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و فداکاری های جوانانی است که در دامان انقلاب و در مکتب امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) پرورش یافتند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند.

در ادامه پیام آمده است که شهدا ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و با عبور از این گذرگاه درخشان مشتاقانه به لقای معبود و معشوق خویش شتافتند و برای همیشه جاویدان باقی ماندند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران تاکید کرد: شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است و بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهدای والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی روحی تازه بخشید و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین آنان و تحقق اهداف عالی شان مصمم تر خواهد ساخت.

در حمله مسلحانه گروهک تروریستی که ظهر روز گذشته در مسیر خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست، شهید رضا شیخی به همراه ۳ نفر دیگر از همرزمان ستواندوم شیخی به نام های مهدی الله پور، محمد رضا اسماعیلی، و حسن وحیدی به شهادت رسیدند.

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در مازندران اعلام شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha