۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85179667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه بهره‌مندی پایدار آب شرب با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان فراهم شد

اهواز - ایرنا - مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با اقدامات صورت گرفته قطعا آب شرب با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان تامین خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا احمد منتظری روز دوشنبه در بازدید از اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا باید روند توزیع و تولید آب در مرز با دقت بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی برای تسهیل در امور زائران در پایانه مرزی شلمچه صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کار تهیه و توزیع آب شرب در مرزها به وسیله ماشین آلات استاندارد انجام خواهد شد.

منتظری یادآورشد: همچنین در خصوص خنک سازی آب از یخ های دارای استاندارد استفاده می شود.

وی افزود: همکاران ما در آزمایشگاه‌ها باید رصد کیفیت آب را مستمر در دستور کارشان قرار دهند.

مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بهداشت آب، خط قرمز شرکت آب ‌و فاضلاب است و کار کلرزنی در توزیع آب مواکب باید با دقت صورت گیرد.

منتظری با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در زمینه بهبود زیرساخت‌ها و تلاش برای تامین آب پایدار مواکب ادامه داد: قطعا آب شرب با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان تامین و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مخازن ساخته شده شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و روند آبرسانی در این پایانه مرزی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha