۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85179837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در گلستان‌

۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبر: 85179837
کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در گلستان‌

گرگان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف بیش از چهار تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان‌ سردار محمدسعید فاضل‌دادگر عصر امروز دوشنبه در این زمینه اظهار کرد: این میزان کشفیات مربوط به آمار چهار ماه نخست سال جاری است.

وی بیان کرد: در همین بازه زمانی بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و حدود ۴۰۰۰ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

وی با اشاره به آخرین مورد کشف مواد مخدر در قالب یک بار سازمان یافته، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: در بررسی‌ها مشخص شد متهمان قصد جابجایی مواد افیونی را از استان‌های جنوب شرقی کشور دارند که بلافاصله مراتب در دستور کار قرار گرفت.

فاضل‌دادگر اضافه کرد: با تلاش ماموران، خودروی متهمان در یکی از مسیرهای ورودی به استان شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد.

وی یادآور شد: در بازرسی از خودروها مقدار ۱۵۶ کیلو شیشه و ۵۳ کیلو هروئین در مجموع ۲۰۹ کیلو مواد مخدر کشف و در این راستا چهار متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha