حسینی: شاکله آلومینیوم تغییر کرد/ پرسپولیس واقعا قدرتمند است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه ترکیب اصلی تیمش تغییر کرده است، گفت: به دنبال آماده‌سازی تیم خود برای شروع لیگ هستیم اما فریب بازی‌های دوستانه را نمی‌خوریم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مجتبی حسینی در خصوص اردوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تهران، تصریح کرد: مانند همه تیم‌ها اردوی کوتاه مدتی را در تهران برگزار کردیم تا آماده شروع لیگ شویم. در این مدت دو بازی خوب با تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران انجام دادیم و فکر می‌کنم با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم این اردو خیلی به ما کمک کرد.

وی با اشاره به تغییرات گسترده در ترکیب تیمش ادامه داد: ۸ بازیکن فیکس خودمان را از دست دادیم و به نوعی شاکله‌ آلومینیوم عوض شده است. در حال حاضر به دنبال شناخت تیم و کنترل کردن وضعیت موجود هستیم و باید دید در ادامه چه خواهد شد.

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: هرجا حضور داشتم هدف و سعی ما بر این بوده که خوب کار کنیم، تیمی که هوادار دارد یک مزیت است چراکه همین هواداران کمک هم می‌کنند. تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که با تمام وجود کار خواهیم کرد و از ظرفیت و پتانسیلی که داریم استفاده می‌کنیم.

او در مورد بازی روز گذشته تیمش برابر استقلال تهران هم گفت: این بازی‌ها دوستانه است و هر نتیجه‌ای که به دست بیاید نباید ما را فریب بدهد. این بازی‌ها تدارکاتی است و با هدف آماده شدن بازیکنان برای شروع لیگ تدارک دیده می‌شود و نباید به نتیجه توجه داشت.

حسینی در واکنش به این سئوال که نخستین بازی تیمش در لیگ برتر برابر پرسپولیس خواهد بود، گفت: وقتی در لیگ برتر حضور دارید یعنی باید با همه تیم‌ها بازی کنید اما بدون شک بازی بسیار سختی خواهد بود. پرسپولیس در اواخر لیگ فصل قبل تیمی پرقدرت شده بود و این در نتایج آنها مشخص مشهود است.

وی در مورد اینکه سال گذشته انتقاداتی از سبک بازی تیمش مطرح شده بود، افزود: در فوتبال، اصول دفاعی و اصول هجومی داریم، اینکه بگوییم یک مربی دفاعی یا هجومی فکر می‌کند، حرفی عامه پسند و سطحی است و نباید به آن توجه داشت. این طبیعی است که شما اول نباید گل بخورید و برای رسیدن به گل تلاش کنید و اگر بازیکن با کیفیتی داشته باشید در این امر موفق خواهید بود. وقتی در فوتبال دنیا این پول‌ها را به مهاجمان می‌دهند یعنی باید بازیکن با کیفیت بخرید و این‌ها ابزار و وسیله یک مربی است.

او در خصوص رفتن زاپاتا و برنامه زمان‌بندی لیگ تاکید کرد: این بازیکن نمی‌خواست در ایران بازی کند و طبیعی بود که نمی‌توانستیم به زور او را نگه داریم. در مورد لیگ هم باید بگویم بهتر بود لیگ را کمی دیرتر شروع می‌کردیم. گرمای کنونی جنوب را ببینید؛ چطور قرار است در این گرما به میدان برویم آنهم در شرایطی که سه تیم جنوبی امسال در لیگ برتر حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha