۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85180205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ باشگاه خراسان‌شمالی مجوز مدرسه فوتبال دریافت کردند+ فیلم

بجنورد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی گفت: ۲۴ باشگاه استان در سالجاری مجوز مدرسه فوتبال و فوتسال دریافت کرده یا مجوزهای خود را تمدید کردند.

محمد شاهدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بجنورد با ثبت هشت مجوز بیشترین مدارس فوتبال و فوتسال خراسان شمالی را دارد.

به گفته وی، این مدارس فوتبال تنها در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان فعالیت می کنند.

شاهدی با اشاره به رشد مدارس غیرمجاز فوتبال در خراسان شمالی گفت: هر ساله در فصل اوقات فراغت شاهد تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس فوتبالی هستیم که مجوزی از سوی هیات فوتبال استان ندارند.

وی افزود: این مدارس غیرمجاز فوتبال هدفی جز سودجویی و کسب درآمد ندارند و لازم است خانواده ها از ثبت نام فرزندان خود در این مدارس برای جلوگیری از وارد آمدن آسیبها و صدمات احتمالی اجتناب کنند.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی یادآور شد: تاکنون چهار مدرسه غیرمجاز فوتبال در استان شناسایی و به اداره کل ورزش و امور جوانان استان برای برخورد قانونی معرفی شده است.

شاهدی تاکید می کند: تنها مرجع صدور مجوز فعالیت این مدارس هیات‌های فوتبال در استان ها هستند.

وی در خصوص همکاری مربیان با مدارس غیرمجاز فوتبال نیز گفت: چنانچه مربیانی در مدارس فوتبال غیرمجاز فعالیت کنند از حضور آنها در مسابقات رده های سنی گوناگون جلوگیری می شود.

هم اینک بیش از هفت هزار ورزشکار آقا و خانم خراسان شمالی در رشته فوتبال فعالیت دارند.

خراسان شمالی ۵۰ هیات ورزشی دارد که بیش از ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha