لایحه کمک ۱۱۶ میلیون تومانی شهرداری زنجان به حسینیه اعظم رد شد

زنجان -ایرنا - لایحه مساعدت مالی ۱۱۶ میلیون تومانی شهرداری زنجان برای بهسازی و ارائه خدمات سرویس‌های بهداشتی حسینیه اعظم روز سه شنبه با رای اعضای شورا رد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص بررسی این مصوبه، اظهار کرد: اگر موضوع مساعدت مالی شهرداری به حسینیه اعظم برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی به دلیل حضور من در راس هیات امنای حسینیه رد شده است جای تامل دارد.

عضو شورای شهر زنجان در ادامه این جلسه، گفت: پرداخت مالی به حسینیه اعظم زنجان باید در اولویت آخر قرار گیرد زیرا حسینیه به لحاظ مالی توان خوبی دارد.

حجت‌الاسلام محمدکاظم مجتهدی با بیان اینکه از شهردار انتظار داریم آستانه تحمل خود را بالا ببرد، تصریح کرد: حسینیه اعظم به لحاظ توانایی مالی، شاید آخرین مسجد و مجموعه‌ای باشد که در این زمینه کمک رسانی خواهد شد.

حسین حمزه‌لو عضو دیگر شورای شهر زنجان نیز در این نشست، گفت: انتظار داریم حمایت از سرویس مساجد براساس طرح جامع انجام شود تا مردم از خدمات این اماکن به درستی بهره‌مند شوند.

عضو دیگر شورای شهر زنجان نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: قریب یکسال است که با شهرداری در این زمینه وارد مذاکره شدیم تا سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مراکز پر رفت و آمد شهر شناسایی شود که متاسفانه این موضوع محقق نشد.

داوود حسنی گفت: اگر موضوع بهسازی سرویس های بهداشتی حسینیه اعظم نیز در این لیست در شورا مطرح شود در مورد آن نتیجه گیری خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha