۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85180676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دختر شهید غریبی: افتخار می‌کنم که پدرم در راه امنیت به شهادت رسید

اهواز - ایرنا - دختر شهید "سلمان غریبی" شهید مدافع امنیت در ایذه گفت: غم از دست دادن پدرم سخت است اما افتخار می‌کنم که او در راه امنیت و آسایش مردم به شهادت رسید.

کوثر غریبی روز سه شنبه در حاشیه مراسم وداع با پدر شهیدش که در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پدرم خیلی مرا دوست داشت و امروز افتخار می‌کنم که در راه امنیت شهید شد.

وی افزود: پدرم همیشه از من درخواست داشت که درسم را بخوانم تا در آینده بتوانم به مردم کشورم خدمت کنم.

دختر شهید غریبی مهمترین ویژگی پدرش را مهربانی او بیان کرد و گفت: پدرم راه راست و حقیقت را انتخاب کرد و برای آرامش و امنیت مردم جان شیرینش را فدا کرد.

در ادامه افسانه صفری همسر "شهید سلمان غریبی" گفت: مهمترین خصوصیت این شهید بزرگوار، شهید زندگی کردن او بود و همین موضوع مقدمه شهادتش شد.

وی با بیان اینکه همسرش به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رسیده است، افزود: شهید غریبی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود و این موضوع را به خانواده تاکید می‌کرد.

همسر شهید غریبی گفت: قطعا راه ما و به ویژه فرزندان این شهید، راه شهادت و اطاعت از رهبری است و پسرم راه پدرش را ادامه خواهد داد.

دختر شهید غریبی: افتخار می‌کنم که پدرم در راه امنیت به شهادت رسید

در ادامه مرضیه غلامی خواهر شهید "علی غلامی" گفت: برادرم همیشه دوست داشت به شهادت برسد و بالاخره به آرزویش رسید.

وی با بیان اینکه شهید غلامی در راه امنیت به شهادت رسید تا جان مردم به خطر نیافتد افزود: باید با اراذل و اوباشی که دست به چنین کارهایی می‌زنند به شدت برخورد شود.

خواهر شهید غلامی در پایان گفت: بدون شک فرزندان این شهید راه پدرشان را ادامه داده و همواره پشتیبان نظام هستند.

همچنین حسین غلامی فرزند بزرگ "شهید غلامی" گفت: من که اکنون در لباس مقدس سربازی هستم ادامه دهنده راه پدرم خواهم بود و تلاش می کنم در مسیرش گام بردارم.

وی خطاب به دشمنان و فتنه‌گران بیان کرد: نیروی انتظامی قطعا با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و انتقام خون پدر شهیدم را خواهد گرفت.

فرزند شهید غلامی گفت: دوری پدرم بسیار سخت است اما شهادت افتخاری بود که نصیبش شد و امیدوارم در آن دنیا همه ما را شفاعت کند.

گفتنی است ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" از توابع شهرستان ایذه وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha