اعزام ۱۴ تیرانداز به یونیورسیاد تنها با ۲ مربی

تهران- ایرنا- سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در شرایطی برگزار می‌شود که تیم تیراندازی ایران با ۱۴ ورزشکار و تنها ۲ مربی راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایرنا، سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از ۶ تا ۱۷ مردادماه در شهر چنگدو چین در شرایطی برگزار می‌شود که در فهرست اعزامی، ۱۴ تیرانداز و تنها ۲ مربی دیده می‌شود.

نجمه خدمتی، فاطمه امینی، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه کرم زاده در تفنگ و هانیه رستمیان، فاطمه شکاری، لعیا محمدی و آمیتیس جعفری در تپانچه بانوان از جمله نفراتی هستند که در فهرست اعزامی حضور دارند.

امیرمحمد نکونام، علی رضایی و مهیار صداقت در تفنگ و سجاد پورحسینی، محمدحسین کیا و امیرمحمد مقدم در تپانچه مردان دیگر نفرات اعزامی را تشکیل می‌دهند.

این تیم در شرایطی راهی چنگدو می‌شوند که مریم طالبی در بخش تفنگ و محسن نصر اصفهانی در بخش تپانچه هدایت تیم اعزامی را بر عهده دارند و باید دید آیا این دو مربی می‌توانند در چنین رویدادی به خوبی نمایندگان ایران را آنالیز و رهبری کنند. ترافیک مسابقات و اهمیت حضور مربیان در کنار ورزشکاران قبل و در خط آتش موضوع مهمی است و باید دید آیا این دو مربی می‌توانند هماهنگی لازم را ایجاد کنند.

تیم اعزامی کشورمان امشب تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha