۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85181188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۵۰۰ تن کلزا در قزوین ذخیره سازی شد

۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۲
کد خبر: 85181188
بیش از ۴۵۰۰ تن کلزا در قزوین ذخیره سازی شد

قزوین - ایرنا- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: چهار هزار و ۶۱۷ تن دانه روغنی کلزا امسال از کشاورزان استان خریداری و ذخیره سازی شد.

حسن جلیلوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نیز مطابق سال های گذشته طرح خرید تضمینی کلزا از کشاورزان اجرا شد.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به پایان طرح خرید تضمینی کلزا از کشاورزان قزوینی، اظهار کرد: همه مطالبات کلزاکاران بر مبنای قیمت هر کیلوگرم ۲۲هزار تومان که ۹۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود، تسویه شده است.

این مسوول اظهار داشت: با توجه به اصلاح و تصویب قیمت ۳۰ هزار تومان برای هر کیلوگرم کلزا؛ مابه التفاوت این قیمت نیز به زودی به حساب کشاورزان کلزاکار واریز خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال پنج مرکز خرید تضمینی کلزا در سطح شهرستانهای آبیک، البرز، بوئین زهرا و تاکستان کار خرید تضمینی کلزا را برعهده داشتند.

جلیلوند همچنین با بیان اینکه بخش زیادی از روغن خوراکی مورد نیاز کشور از محل واردات و با صرف منابع مالی قابل توجه تامین می شود،اظهار کرد: بنابراین توسعه کشت کلزا و خرید تضمینی این محصول از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha