قابلیت‌های ۱۰۲ واحد صنعتی اردبیل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی عرضه شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر ۱۰۲ واحد صنعتی این استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور داشته و تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.

هاشم علایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که یکی از آنها حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می‌باشد.

وی به حمایت مالی این شرکت برای حضور ۵۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در چهار ماه اول امسال اشاره کرد و گفت: از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت می‌شود تا ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی و توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

وی بیان کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور است.

علایی گفت: تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه‌ها، تجربیات و دانش آنها ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهارامیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران میزان تولید و اشتغال در این استان افزایش یابد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha