حوادث جاده‌ای در نیشابور جان پنج نفر را گرفت

مشهد- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سه تصادف جاده‌ای رخ داده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته پنج نفر را به کام مرگ کشاند.

سید حمید حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست بدنبال برخورد رو در روی خودروی پیکان و پژو پارس، سه نفر در صحنه تصادف جان باختند.

وی بیان کرد: در حادثه دوم برخورد کامیون و خودروی سواری منجر به فوت یک نفر شد و در سانحه سوم نیز بر اثر برخورد تراکتور با مزدا در محور نیشابور - فیروزه یک نفر جان باخت.

معاون مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و ترافیک بالای محورهای مواصلاتی اگر رانندگان با دقت بیشتری برانند، شاهد حوادث تلخ این چنینی نخواهیم بود.

حسینی افزود: رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی رانندگی، توجه کامل به جلو در هنگام رانندگی و پرهیز از خوردن و آشامیدن حین رانندگی بسیار مورد تاکید است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha