۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85181842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست انتخاباتی شورای نگهبان برگزار شد

۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85181842
نشست انتخاباتی شورای نگهبان برگزار شد

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای نگهبان مهمترین محور دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات را بحث و تبادل‌نظر درباره اصلاحیه قانون انتخابات مجلس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، هادی طحان نظیف روز چهارشنبه در توضیح دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات گفت: با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهمترین محور جلسه، بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: با توجه به اینکه الان نزدیک‌ترین فرآیند انتخابات، مرحله پیش‌ ثبت‌نام‌هاست، هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

طحان نظیف تصریح کرد: بر مبنای قانون جدید، پیش‌ثبت‌نام به مدت یک هفته از زمان اعلام شده، خواهد بود و زمان آن‌ هم از طریق وزارت کشور و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام از طریق سامانه بوده و برای ثبت‌نام متقاضیان، الزامی خواهد بود و صرفاً محدود به مدارک عینی ذکر شده در قانون است.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که استمرار این جلسات به هماهنگی‌های بهتر و هم‌افزایی بیشتر در انتخابات بیانجامد تا به سهم خود در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی موثر واقع شود.

براساس این گزارش، نخستین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات اواخر خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha