سمیعی: گردانندگان درگیری کمپ حجازی، دسیسه علیه من را هم طراحی کردند

تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: طراحان صحنه امروز همان طراحان درگیری اخیر در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند و بین من و هواداران هرگز تنش ایجاد نخواهد شد.

فرشید سمیعی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در واکنش به ادعای مطرح شده درباره درگیری و تنش او و یک هوادار استقلال در مقابل ساختمان این باشگاه، اظهار داشت: متاسفانه این یک دروغ بزرگ از سوی افرادی است که به دنبال حاشیه‌سازی و ضربه زدن به استقلال هستند.

وی افزود: سابقه من مشخص است. همواره برای هواداران استقلال احترام و ارزش زیادی قائل هستم و هیچ‌وقت بین من و هواداران تنش به‌وجود نخواهد آمد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: صحنه امروز جعلی و غیر واقعی بود؛ مگر می‌شود در محل باشگاه استقلال که همه دوربین به دست دارند اتفاقی رخ دهد و هیچ فیلم و یا عکسی از آن منتشر نشود. شکایت خواهم کرد تا حقایق مشخص و معلوم شود چه افرادی پشت این ماجرا هستند.

به نظر می‌رسد مقصود سمیعی از «طراحان» حواشی علیه وی، ماجرای حمله اراذل و اوباش به هواداران استقلال در اولین جلسه تمرینی این تیم با جواد نکونام است. در این اتفاق نادر، تعدادی از اراذل مشهور پایتخت با حضور در کمپ حجازی، هوادارانی که علیه حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال شعار دادند را کتک زدند!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha