استاندار فارس: برای دفاع از قرآن کریم جان می دهیم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: مکتب ما، مکتب "إِنّی لاَ اَرَی المَوْتَ إِلاّ سَعادةً وَ لاَ الحَیَاةَ مَعَ الظَّالِمِینَ إِلاّ بَرَماً" است (به راستی که من مرگ را جز سعادت نمی دانم، و زندگی با ستمکاران را جز ملال) و ما در راه دفاع از قرآن کریم، از بذل جان هراسی نخواهیم داشت.

به گزارش چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشوری حسینی افزود: ذات مقدس باریتعالی، انسان را مکلف و مختار آفریده تا در احوالات زندگی، خویشتن را در عمل به وظایف الهی بیازماید و قطعا هر اندازه تکالیف دشوارتر و طی مسیر رضایت الهی سخت تر باشد، فداکاری های بزرگ تر می طلبد.
وی ادامه داد: انگیزه های مقدس و بزرگ، ضامن دوام و بقای نهضت است، و اینگونه است که قیام درخشان امام حسین بن علی (ع) در طول زمان، تلألو بیشتری می یابد و هرسال محرم، چراغ هدایت امام، درخشان تر از سالهای قبل، وجدان های بیدار و اندیشه های حق طلب را به کشتی نجات فرا می خواند تا به ساحل امن حیات طیبه رهنمون شود.
ایمانیه اظهار کرد: واقعه عاشورا به ما آموخت که ترس از مرگ و عافیت طلبی و زندگی ذلت‌مندانه را به مسلخِ عمل به تکلیف و کسب رضایت حضرت حق ببریم و عزت طلبی را در دنیای ۲ روزه منحصر ندانیم، هرچند، نه فقط این ۱۳۸۴ سال، که هرچه از عمر تاریخ می رود، بر عناد و نفاق جماعت اسفل سافلین افزوده می شود.
استاندار فارس گفت: اینجانب در روزهایی که محرم قرآن با محرم اهل بیت (ع) در هم آمیخته و هتک حرمت کتاب هدایت بشر، دل‌های آزادگان عالم را دیگربار به درد آورده، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به قلب داغدار بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام عظمای ولایت و عموم شیعیان و آزادگان عالم یادآوری می کنم که مکتب ما، مکتب "إِنّی لاَ اَرَی المَوْتَ إِلاّ سَعادةً وَ لاَ الحَیَاةَ مَعَ الظَّالِمِینَ إِلاّ بَرَماً" است و ما در راه دفاع از قرآن کریم، از بذل جان هراسی نخواهیم داشت.
ایمانیه افزود: از مردم عزادار استان فارس، هیات‌های مذهبی، خطیبان و مداحان دستگاه عظیم حسینی میخواهم که با زمان شناسی و بصیرت، خط سرخ آل محمد و ولایت را تبیین کنند و با احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مدافع خون سیدالشهداء باشند.
وی ادامه داد: به خودم و شما با این سخن حکیمانه‌ اباعبدالله الحسین (ع) عمل به تکلیف و تلاش مضاعف در برافراشتن پرچم حق و نصرت دین الهی در فرصت اندک زندگانی دنیا را یادآور می شوم که: عباد اللهِ لاتشتغلوا بالدُّنیا، فإنّ القبر بیتُ العمل، فاعملوا ولاتغفلوا
(ای بندگان خدا خود را مشغول و سرگرم دنیا نکنید که همانا قبر خانه ای است که عمل صالح می خواهد، پس عمل و فعالیتی کنید که در قبر مفید و نجات بخش باشد و از آن غافل نشوید).

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha