۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85182335
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: بارندگی برق ۶۰ روستا در فنوج را قطع کرد

۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85182335
فرماندار: بارندگی برق ۶۰ روستا در فنوج را قطع کرد

زاهدان- ایرنا- فرماندار فنوج سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی‌ها روز گذشته برق تعداد ۶۰ روستا در ۲ بخش مرکز فنوج و بخش کتیچ بطور کلی قطع شد.

شعیب عارفی روز پنجشنبه اظهارکرد: خطوط مخابراتی در بخش کتیچ بخاطر پارگی فیبرنوری بطور کلی قطع و ارتباط مخابراتی مردم نیز مختل شده است.

وی با بیان اینکه سه ترانس برق در سطح شهر فنوج دچار خسارت جدی شده ادامه داد: در مرکز شهر نیز بدلیل شکستی درختان در معابر و تیرِچراغ‌های برق خسارتی‌هایی وارد شده که تلاش نیروهای شهرداری برای روان سازی عبور مرور ادامه دارد.

فرماندار فنوج گفت: منازل مردم در محله کَلُک دچار آبگرفتگی شده و برای اسکان اضطراری مردم مکان‌هایی مثل مدرسه حضرت هود، مدرسه شهیدرجایی و سالن تربیت بدنی در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است.

وی افزود: برق دهستان مسکوتان بخش کتیچ و چندین روستای دیکر به حالت عادی بازگشته و تلاش برای برق دار کردن سایر روستاها همچنان ادامه دارد.

عارفی بیان کرد: برآورد اولیه خسارت سامانه مونسون در ۲ بخش برق و زیر ساخت‌های شهری، نشان می‌دهد که بیش از ۱۱میلیارد تومان خسارت به این ۲ بخش وارد شده اما اطلاعات تکمیلی پس از بررسی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha