۱۳ میلیارد تومان پروژه برق در فنوج در حال اجراست

چابهار- ایرنا- رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ میلیارد تومان پروژه در شهرستان فنوج شامل تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار جهت اصلاح و بهبود ولتاژ برق، نصب ترانسفورماتور برای رفع افت ولتاژ، روشنایی و جابجایی تیر برق و سایر موارد در فنوج در حال اجراست که امیدواریم بخشی از مشکلات مردم این منطقه رفع شود.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا محمد رئیسی در دیدار با کارکنان برق و حضور میدانی در محلات مختلف شهر و دیدار چهره به چهره با مردم فنوج اظهارکرد: این شهرستان، ۱۶ هزار مشترک برق دارد،که وضعیت شبکه برق آن را بصورت فنی و کارشناسی مورد بررسی و مشکلات را رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه و حل مشکلات کارکنان برق در سیستان و بلوچستان از روز اول پیگیر بودیم و بزودی شاهد تحول در حوزه رفاهی و رسیدگی به مشکلات خواهیم بود، خاطرنشان کرد: نیروهای برق در شرایط سخت و شرجی و گرمای طاقت فرسای ۴۰ تا ۵۰ درجه‌ای مشغول خدمات هستند می طلبد برای رفاه آنان و حداقل تحویل زمین، ساخت منزل مسکونی، تامین امکانات برای اسکان و مهمانسرا در زاهدان و پیگیری امورات درمانی بیشتر تلاش شود تا شاهد خدمات بیشتر و بهتری از آنان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای برق مسائل و مشکلات را شبانه‌روزی پیگیری و برای رفع آنان تلاش و کوشش کنند تا رضایتمندی حاصل شود.

وی افزود: در طول چند ماه اخیر جهت پیگیری بهتر کارها و پیگیری مطالبات و مشکلات کارکنان برق، دیدار با قشرهای مختلف مردم و مسوولان و بازدید میدانی از نحوه اجرای پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات پیش رو در اکثر مناطق سیستان و بلوچستان حاضر شدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha