۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85182393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش رطوبت در نوار ساحلی و جنوب شرق خوزستان

۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85182393
افزایش رطوبت در نوار ساحلی و جنوب شرق خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش رطوبت تا روز یکشنبه هفته آینده با جنوبی شدن جریانات جوی، در نوار ساحلی و مناطق جنوب شرق استان دوراز انتظار نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: تا روز یکشنبه هفته آینده وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان پیش‌بینی می‌شود و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی امروز و فردا وزش باد درمناطق جنوبی، غربی و مرکزی در برخی ساعات به صورت متوسط همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده است.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۹.۱ و ایذه با ۱۹.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۳ و حداقل ۲۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم استقرار توده هوای گرم، وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و افزایش رطوبت در جنوب شرق و نوار ساحلی استان از پیش از ظهر پنجشنبه هفته جاری تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده هشدار سطح زرد صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha