۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85183013
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شوش رکورددار گرما در خوزستان

۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبر: 85183013
شوش رکورددار گرما در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: شوش با ۴۹.۲ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته ایذه با ۱۹.۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۴ و حداقل ۳۳.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان تا روز یکشنبه هفته آینده خواهد بود، دراین مدت وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی در برخی ساعات به صورت متوسط همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: تا روز دوشنبه هفته آینده با جنوبی شدن جریانات جوی، افزایش رطوبت و شرجی طی ساعاتی در نوار ساحلی و مناطق جنوب شرق استان دور از انتظار نیست و در این مدت در برخی ساعات شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم استقرار توده هوای گرم، وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و افزایش رطوبت در جنوب شرق و نوار ساحلی استان از پیش از ظهر پنجشنبه هفته جاری تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده هشدار سطح زرد صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha